♥ NEVER LET ME DOWN

2011-05-25 @ 10:01:52

Nu har mamma och Beckis åkt. Så himla tomt utan min kissemiss! Hoppas de kan fatta varför hon med jämna mellanrum slutar äta och spyr upp allt hon väl äter och att det inte är allvarligt. Ska dra mig eftersom jag ska in till stan en sväng med Sanna :) Sen ska jag passa barn på jobbet & sen ska Emelie, Andreas & jag inviga deras grill ikväll på balkongen. Mysig dag det kommer bli! Vi har ju fått lön idag med, det hade jag HELT glömt bort. Snacka om att man blir lycklig när man kommer på det ;) PUSS ♥



Fotspår ♥
Postat av: maria

hoppas hon blir bättre snart gumman! =/<3

2011-05-25 @ 22:25:00
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0