♥ pengarna bara flyger iväg

2011-05-03 @ 13:16:00

usch vad jag får panik över hur mycket pengar allt kostar. ska dra mig in mot stan nu & kolla skor. hittade ett par igår som jag kollat på innan och de kostar 1200 kr. i vanliga fall hade jag inte brytt mig, men med tanke på att det börjar bli sommar och de är vår/höstskor så undrar jag om det verkligen är värt det.. vi får väl se om jag hittar något annat istället!

måste även köpa mig en bh att ha under klänningen till p-festen.
det är snyggast att inte ha någon bh alls under, men aldrig i livet!

ikväll ska jag jobba stängning igen.. igår krånglade allt & de fixade fortfarande med den nya förbutiken när vi gick. kan bara säga att det kommer bli GRYYMT fint! ni får ha en fin dag allihop så hörs vi senare :) <3


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0