♥ taken by a stranger

2011-05-16 @ 13:27:00

Då är det kanske dags att summera helgen i ett inlägg också.

I fredags var Jennifer, Emelie & jag på Bulls uteservering och satt där tills de stängde. Gick med Adam hem till honom för att sova där, även fast jag var världens surpuppa & klagade sönder :') Men så är det när man är tjej & inte är lika snabb som en kille so I'M SOOOORRY BABE ♥

I lördags jobbade jag 12-20.45 och sen tog jag bussen hem till Anna med henne och Michaela. Vi åt chips & dip och jordgubbar samtidigt som vi kollade på Eurovision Song Contest :) Det var sjukt spännande och vi blev överlyckliga eftersom Sveriges Eric Saade kom 3a! En mysig kväll med mina tjejer som jag saknat :)

Nu har jag precis pluggat lite teori, orkar inte plugga mer för dagen eftersom jag var uppe tidigt imorse och hade körlektion. Ska jobba stängning ikväll & med min förkylning vill jag vara pigg och inte bli sämre! Vet i tusan om jag uppdaterar något mer här idag eftersom jag ska upp 05.30 imorgon. Något litet inlägg kanske kommer :) Ha en fin dag! LOVE / Sariis




Fotspår ♥
Postat av: michaela

fin i håret och fina kläder (: mysig lördag <3

2011-05-16 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0