ANOTHER BABY

2011-11-02 @ 08:43:51

God morgon allihop! nu lever jag igen efter migränanfallet jag fick igår. sov bort både top model och värsta pojkvänsakademin, inte OK. uppdaterade här på bloggen igår men det gick inget vidare med blogg.se's app.
det bara krånglar när man ska lägga upp bilder och jag tycker inte det är kul med en blogg utan bilder.

igår var michaela, malin & jag på actic för att träna. jag sprang långt & det är jag stolt över, det är så
satans skönt och jag har saknat det! för er som inte vet har jag haft benhinneinflammation på båda benen :)

nu får jag åtminstone byta om för snart kommer min malin hit & vi ska ut och gå. 
hon ska köra sin lillebror till söndrumshallen och då passar vi på ;) PUSS



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0