ATTANS BANANER

2011-11-05 @ 07:29:21

måste bara skriva av mig. ett två tre nu börjar jag ..

1. jag är sur för att det inte blir någon ersättningskonsert med Rihanna.
2. jag är sur för att jag skulle gå och köpa mig något riktigt dyrt för de pengarna som jag får tillbaka för biljetten.
3. nu förstår ni inte varför jag är sur men here it comes: jag har slarvat bort ett helt nytt busskort för 400 kr och en dyr i.d puderborste, så där jämnar ju de pengarna för konserten ut sig. = jag behöver INTE köpa något dyrt till mig själv
4. jag ska jobba och har jätteont i mina ögon och därför är jag ännu mer bitter

men det blir nog bättre under dagen allt det här. LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: anna

jag hoppas du är på lite bättre humör ikväll gumman, detta är ILLLLLLLLA ju! ;( <3

2011-11-05 @ 13:00:50
Postat av: AH

åh sötis, förstår du e sur men kan inte låta bli att skratta liiiiiite när ja läser din rubrik "Attans bananer" hahaha älskar dina uttryck! :) SÖTIS

2011-11-05 @ 18:47:45
Postat av: micahela

pissrihanna .. <3

2011-11-06 @ 00:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0