BACK ON TRACK

2011-11-23 @ 16:02:08

hej! nu är jag glad. lyckades fixa internet med hjälp av killen på telefon, tjatigt att de tar ut en avgift på 40 kr för ett ynka samtal.. men hellre det än 4 datorer utan internet, höll ju på att få spader här hemma! inte nog med det så hade min ena dator fått 5 trojaner och 4 andra virus men lyckades plocka bort dem med ;)

har hunnit med att träna idag med, körde crossen och lite övningar på yogamattan. skönt med tanke på att jag har haft huvudvärk 4 dagar i rad nu. har varit mycket sånt på sistone och det beror på vädret, är nästan säker på det.

har fått lite frågor om jag inte kan lägga upp julklappstips och hur jag sminkar mig, tänkte att jag ska hinna med det idag eller imorgon! slutar inte förrän 22.30 ikväll så vi får se hur det blir med den saken. lite trött idag med tanke på att jag kom hem kl 4 i natt. var hemma hos oscar & mikael :) kollade på friends with benefits och den var askalas. 

nehe, om man skulle sminka sig och dra på sig maxikläderna. ska köra om en halvtimme och borde vara där lite innan. har upplärning med en tjej som heter sara idag, blir nog kul!  

LOVE / S




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0