BECAUSE THE TOP IS LONELY

2011-11-17 @ 22:41:39

good evening. sitter med benen uppe på skrivbordet med tangentbordet i mitt knä, lovely. kollar på snuskiga fråga olle-dokumentären och den är ju bara helt galen. fattar inte att den kan sändas på tv! speciellt inte kl 22 på kvällarna haha..

kom precis hem från att ha varit hemma hos anna en sväng. mötte först upp henne, michaela & lisa i stan :) vi käkade på Hello och sen stack anna och jag till maxi. vi har haft grymt kul med många skratt. råkade bland annat låsa in anna i bilen haha!

ps. jag har miljoner tankar och känslor i kroppen som bara vill ut ut ut .. ♥ 





Fotspår ♥
Postat av: anna

mohahah, jag blev ju inte lite snopen när du låste in mig?! :) haha nuttie <3

2011-11-24 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0