CHILL THE FUCK DOWN

2011-11-06 @ 22:13:30

heej. har jobbat idag mellan 11-19 och jag kan säga att jag hade inte orkat en minut till. har tagit slut på all energi denna veckan och nu är det bara att ladda om eftersom jag är ledig imorgon! ellinor i cafét blev sjuk så jobbade där till halv 5. haha guud, höll på att tappa "gustav adolf" rakt på disken när jag snubblade på mattan. hm. skämt som inte ni fattar tyvärr och jag är för trött för att skriva allt som hände haha.. tiden har gått fort idag som tur är :) amanda, jag brände mig på hans korv!

a - han stötte nog lite på dig allt!
s - haha .. jag fick välja sås åt honom .. och jag tog VITLÖK mo ha ha!

var förresten ute med jennifer och anna igår. vi var på förfest hos någon kille jag inte minns namnet på med en massa annat folk & sen stack vi till moon och så. det blev inte riktigt som tänkt men jag hade roligt ändå! förutom att jag frös ihjäl när vi skulle hem :b sen blev jag ganska arg under kvällens gång med, men det är nog inget vi ska nämna här. jävla människa alltså.

nu har jag gjort hälften av sakerna på min to-do-list. och det känns faktiskt bra! imorgon ska jag städa min garderob för annars kan jag inte fortsätta med resten. meningslöst att lägga in kläder när det ändå inte är någon ordning i garderoben.  





i'll hurt you.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0