COCKINESS (LOVE IT)

2011-11-24 @ 22:31:49

God evening. Det blev ingen bra update här idag heller, har haft fullt upp med att må dåligt och krångla och även haft trevligt.

Först skulle jag tränat med Michaela och Malin, men vaknade med huvudvärk för femte dagen i rad. SUCK! Det var bara att somna om för att vakna med huvudvärken senare igen. Sen fick jag urinvägsinfektion precis innan jag skulle in till stan. Hade även problem med att elektrikern skulle komma hit och att internet la av igen. Fixade allt innan jag stack och sen var allt bra.

Mötte upp fina vännen Lisa som var hemma från Växjö för en lunch på Hello! När klockan blev 4 hämtade jag upp mamma på jobbet och vi stack för att handla. Nu sitter jag hemma och kollar tv med Michaela :) Har kollat på Jalla jalla och skrattat massor så klart. Kommer nog tyvärr inte att hinna uppdatera era önskemål ikväll eftersom jag ska upp 6 imorgon..

Köpte denna stora ramen innan i stan & satte en massa småbilder i den. Är sjukt nöjd med den!

Kanske skriver senare, ska återgå till sängen, tvn och carlsson nu :) LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: maria

Den blev jättefin gumman! Blir riktigt sugen på att göra en liknande nu :)<3

2011-11-24 @ 22:47:16
URL: http://mthored.devote.se
Postat av: michaela

we're the best! :D <3

2011-11-24 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0