LILLA NUTTE

2011-11-15 @ 23:14:40

det är helt sjukt vad jag älskar min katt. hon är det roligaste, sötaste och bästa som finns.
idag när jag kom hem så låg det typ ull i hela hallen på övervåningen . . jag fattade inte vart
det kom ifrån och gick runt o letade efter något trasigt. till slut lyfter jag upp hennes 6-7 cm
långa leksaksmus. hon har TÖMT den på ullen och lekt med den, jag dog av skratt haha. hon har
alltså öppnat hela sömmen och "dödat" den .. makalös katt. nu ska jag sova. bilderna skiter jag
i för ikväll, så fixar jag allt som har med min iPhone att göra imorgon efter jobbet. :) PUSSAR!


Fotspår ♥
Postat av: michaela

BUS-BECKIS!!! hahaha :D <3

2011-11-15 @ 23:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0