LOVERS AND FRIENDS

2011-11-13 @ 23:44:36

Hej! Jag vet att jag suger på att uppdatera. Kommer bli bättre i veckan!

Mamma & pappa firade mig redan på morgonen igår med paket och mys. Tack för allt jag fick, ni är världens bästa !! Michaela kom in framåt eftermiddagen och fick underbara presenter av henne med :) Kl 6 kom mina tjejer & Jimmy. Det blev en massa god mat, dricka och ännu mer presenter. Tusen tack för allt fint jag fick, ni är för söta! Vi drog vidare in till stan lite senare och där blev allt kaos om man säger så. Det är alltid väldigt svårt att hålla ihop när man är ett stort gäng! Jag kom inte hem förrän kvart över 7 imorse heller så är lagom trött haha. Jag hade iallafall en underbar kväll & jag älskar er allihop! <33

Idag har mina fina släktingar varit här och ätit. Det var mysigt & Michaela kom in för att äta äppelpaj med oss :)

En massa bilder kommer imorgon, stay tuned!




Fotspår ♥
Postat av: Anonym

snyggingar :)

2011-11-14 @ 18:06:38
URL: http://arbanah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0