NYSHOPPAT - AMERICAN FLAG

2011-11-28 @ 21:53:02

hmm jaaa. i princip ALLA klädesplagg jag vidrört idag har haft en flagga på sig haha! anna fick spader på mig efter ett tag eftersom jag redan i första affären hade köpt min fina stickade tröja med amerikanska flaggan på. har velat hitta en sån här sedan innan vi åkte till London i september - finally!

har med andra ord varit en bra dag på stan med michaela & anna. vi åkte in för att köpa julklappar men det slutade med att vi shoppade en massa till oss själva istället! jag köpte faktiskt 4 julklappar så kände mig nöjd ändå :)

så fort jag kom hem åkte pappa & jag för att hämta våra nya köksstolar som vi beställt. HERREJÄVLAR vad de är snygga! med andra ord så säljer vi nu sex stolar som vi inte har användning för längre. någon som behöver ett par stolar kanske? fick med mig kistan hem på bilden, den är så satans snygg. och min första tanke var "nu kommer anna döda mig långsamt hahah" (: nu är den stora frågan bara VAD jag ska ha i kistan, eftersom den står framför spegeln så blir det nog alla mina locktänger och plattänger. de är ju ett gäng om man säger så! kanske borde sälja nån när jag tänker efter, någon som behöver en locktång? 

nu ska jag rensa min dator, samtidigt som jag känner mig så sjukt stressad och rastlös på samma gång. ge dig sara..







Fotspår ♥
Postat av: maria

Vilken tur att du hittade den efterlängtade tröjan som vi inte hittade i London gumman! :)<3

2011-11-28 @ 22:36:59
URL: http://mthored.devote.se
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

så snygg tröja! ^^

2011-11-29 @ 00:09:07
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Sara

eller hur maria, fast hade ju kanske inte varit så lätt att hitta den med amerikanska flaggan i London när man nu tänker efter ;) <3



2011-11-29 @ 09:53:20
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: maria

haha nej eller hur! smart där, synd att jag/vi inte tänkte på det för sådär 2 månader sen ;)<3

2011-11-29 @ 18:29:28
URL: http://mthored.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0