OLDIE

2011-11-27 @ 23:55:29

hittade en bild från förra året hihi. ser så nöjd ut på den så jag var tvungen att slänga upp den.

anyway .. det är KAAOZ med vädret idag. storm som aldrig förr och hela vår övervåning rör på sig. en hög glasruta krossades totalt av blåsten idag på jobbet och bilar repades av skyltar som flög åt alla håll & kanter. har iallafall varit en händelserik dag på jobbet som tyvärr slutade med att jag fick tillbaka min uvi och fick gå hem. gah. vill bli av med skiten nu men det är ju inte det lättaste när man väl fått det en gång. har sovit ikväll så blev inte lika mycket som förväntat på bloggen men ni överlever la tills imorgon! sminktipsen är uppe och nu är det bara bilder från rhodos & julklappstips som saknas. vet att jag har lovat en massa andra grejer men de har jag lyckats glömma bort. som sagt, det är bara att kommentera om det är något ni vill se mer av! :D ne, nu tänkte jag lägga mig, vill vakna pigg och frisk imorgon. ska förmodligen ge mig ut på lite julklappsjakt på stan!

PUSS & KRAM / S






Fotspår ♥
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

SV: Aw, tack va gullig du är! :)



Måste bara säga att du är sjukt fina ögon :D

2011-11-29 @ 00:08:09
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0