SALLAD OCH TRÄNINGSDAGS

2011-11-09 @ 14:19:12

har minsann försökt bli lite nyttigare. mitt sockersug har försvunnit typ helt och jag vet inte vart det har tagit vägen? äter jag godis någon gång så är det för att jag typ känner att jag måste. insane, någon mer som känner som jag? jag ska iallafall försöka skärpa mig med det också så blir det nog bra!

det blir förmodligen ett functional toning-pass sen på Actic med malin & michaela. annars ska jag springa på löpbandet och ta ut mig totalt. är så taggad att jag skiter i mitt lilla halsont just nu! får bara inte bli sjuk till helgen.

ska bara in till stan en sväng innan & fixa lite småsaker. ha en fin dag allihop!

LOVE / S





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0