THIS MAY HURT JUST A LITTLE

2011-11-08 @ 22:59:32

oh. nu har det hänt väldigt mycket på två dagar.

igår var jag ute på en timmes powerwalk med michaela. sen var vi i stan en sväng & på kvällen var vi på bio :) vi såg filmen In Time och den var grym! rekommenderar er alla att se den thihi. tack för en underbar dag älskling, vi är bäst <3

idag har jag jobbat 10-19, varav 5 av timmarna i barnhörnan. har haft en massa söta barn!

- vet du vad? jag fyller år snart!
- jaså? vad kul! när fyller du år då?
- hmm .. jag troor det är imorgon. eller på torsdag!

(sedan fick jag veta att det var en hel vecka tills hon fyllde år haha)

- det finns inga drakar på riktigt, det är bara på film fröken
- haha ja det har du rätt i.. men dinosaurier har funnits!
- jaa dom var väl jättestora? var dom inte högre än ica maxi?



Fotspår ♥
Postat av: michaela

mysig dag hade vi!! <3 bäst är vi ja!

söta barn hahaha :D <3

2011-11-10 @ 00:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0