WITH OR WITHOUT YOU

2011-11-09 @ 21:16:19

Hej! Ligger i världens skönaste säng med datorn på magen och tvn på. Har varit på Actic i 2 timmar. Först var det löpbandet som gällde och sen ett Functional Toning-pass. Underbart och mina ben är helt slut!

Efteråt åkte Michaela & jag till Maxi för att handla inför lördagen. Tack för hjälpen älskade! Det blev sjukt mycket onyttigt som vi ska kränga i oss. Men man fyller ju bara år en gång om året, right? ;) Vi köpte med oss en varsin sallad med som vi käkade hemma hos mig. En väldigt nyttig dag förutom att jag drack pepsi till kvällsmaten. 

Tänkte att jag skulle städat lite men jag orkar verkligen inte. Har miljoner saker kvar att fixa men det känns lite lame att hålla på med det halv 10 på kvällen. Jobbar imorgon men tänkte ändå hinna göra en del innan jag börjar, det blir nog bra! 

LOVE / S
 




Fotspår ♥
Postat av: michaela

duktiga träningsapor är vi! kommer så inte kunna gå imorgon ;o men det är det värt :D <3

2011-11-10 @ 00:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0