YOU GOT WHAT I WANT

2011-11-14 @ 23:09:27

hej alla! hoppas ni har haft en fin dag. jag fick hoppa in i caféet och jobba idag istället för att passa barnen i minihuset. emelie var sjuk & fick gå hem. jag slutade även tidigare tack vare att jag jobbade i caféet så hann sticka in till stan med
anna en sväng :) vi bytte den fina ringen jag fick av henne till en mindre storlek & sen åt vi och pratade massor! MYSPYS.

nu sitter jag här, halvdöd i halsen efter att ha pratat med både malin & michaela i telen. ska lägga mig nu så att jag går upp tidigt imorgon och får massor av saker gjorda! tänkte slänga upp bilder på mina presenter imorgon bland annat. natti på er.

LOVE / S


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0