ALL DAY ALL NIGHT, WHAT THE FUCK

2011-10-01 @ 21:55:15

Det är verkligen inte meningen att klaga men jag är så trött att jag avlider! Haha igår jobbade jag i både kassan, cafét och minihuset eftersom folk var sjuka. Jag slutade 7 och redan klockan 8 kom Michaela hem till mig för att kolla Idol och förfesta. Sen kom Rikki och till sist kom även Malin :) Vi drack och jag blev påverkad sjuuukligt fort tack vare att vi spelade Fuck the dealer :b Runt halv 12 stack vi in till stan och där var vi först på Moon och tog stämpel. Sen stack vi till B&B där Rikkis bror jobbar och vi fick en massa dricka och så. Helt plötsligt fick vi för oss att vi skulle gå till Corner också så vi stack dit i typ 20 minuter. Resten av kvällen spenderade vi på Moon och det var sjukt lyckat :) .. Förutom att jag mådde pyton imorse när jag skulle upp och jobba. Haha. Gjorde bort mig x antal gånger igår med. Började gråta när jag träffade min kusin Sebbe eftersom jag hade drömt att han dött i en bilolycka för två nätter sedan HAHA. Sen sa jag en hel del sjuka saker med som jag inte borde skriva här.. så nu avslutar vi sammanfattningen av gårdagen! Har sovit 4 timmar i natt och varit helt skakis hela morgonen, hatar den känslan. Kom precis hem från mitt helvetesjobbpass och vill bara sova direkt :) Sov gott på er, skriver mer imorgon!

LOVE / S


Fotspår ♥
Postat av: michaela

sexy feet * 2 ;D bra kväll min drunky! <3

2011-10-02 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0