ÄLSKLING x 2

2011-10-08 @ 16:25:57

jag har då inte hunnit skriva mycket här. blev väldigt mycket nu i helgen och på torsdagen. i torsdags jobbade jag 12-8 och vid 7 började jag må illa och höll på att svimma i kassan. sen åkte jag in till stan för att jag hade bestämt att fika med sanna. kunde dessutom inte åka hem för att jag kände att jag skulle svimma när som, helt sjuk känsla och jag har aldrig mått så cp innan. sanna var så gullig och sen följde hon mig till bussen som jag hoppade på. hann inte mer än hoppa av den och så spydde jag direkt. snacka om att det var skönt att spy efter 3 timmars konstigt mående. men tror det var matförgiftning, euh!

på fredagen vaknade jag och mådde fortfarande konstigt. kunde inte äta för tanken på mat fick mig illamående. mamma och jag fick dessutom åka till slöinge med min älskling beckis som också mår dåligt. mer hann jag inte göra på dagen, utan jag var hemma tills jag skulle åka in till stan för att äta på harry's med michaela & malin. det var mysigt och sen körde vi till eurostop och köpte deras vin, till hemmakväll för att köpa godis och till sist till maria för att kolla på idol :) malin, michaela & jag stack inom roberts en sväng med innan vi åkte hem. träffade ett par knasiga killar vid bussen med haha!

i natt har jag fasen inte sovit mer än 3 timmar och jag gick upp för att köra mamma till jobbet kl 6. sen körde jag pappa till seglingstävlingarna kl 8. åkte hem snabbt och fixade mig och till slut åkte jag in för att möta upp marie på stan. vi gick i lite affärer och jag köpte några riktigt fina saker! visar sen :) sen körde jag hem igen och var hemma i en kvart för att stoppa in beckis i sin bur. min älskling har inte blivit bättre så fick köra henne hela vägen till slöinge igen.. melis följde med, tack älsk!

så ja, jag är helt död i min skalle så klandra mig inte om jag får en jävla snefylla ikväll :)

LOVE / S





Fotspår ♥
Postat av: michaela

mys!! :) och det var så lite så <3

2011-10-08 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0