BACK FROM RHODOS

2011-10-24 @ 20:32:08

Hej! Äntligen ett inlägg här på bloggen. Vi åkte från hotellet igår vid halv 10 och kom inte hem förrän halv 7 imorse! Det har varit en lång natt med andra ord haha. Sjukt jobbigt att köra från Göteborg till Halmstad när jag var så trött.. Vi stannade i Falkenberg för att käka kl 5 på morgonen eller något haha, höll för fasen på att dö av hunger och trötthet :b

Har varit i stan hela dagen. Först med Malin och Jessica. Sen kom Michaela och vi mötte upp Arbana och Antonia för en fika på Roberts. Nu sitter jag här och har packat upp allting från resväskan, vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll men vi får väl se.

Här har ni lite bilder från mig på stranden, lovar att det kommer en massa mer bilder snart! :) 

LOVE / S










Fotspår ♥
Postat av: michaela

så fint! och skönt att ha dig hemma igen <3

2011-10-25 @ 00:41:16
Postat av: Sara

Du kan vara fin älskling! skönt att vara hemma hos dig <3

2011-10-25 @ 23:43:12
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0