DAMN IT I CAN DO IT ALONE

2011-10-02 @ 23:01:36

Hej! Det blir ett snabbt inlägg här innan jag går och lägger mig. Har jobbat 6 av 7 möjliga dagar denna veckan och det är därför jag inte är så aktiv varken här eller på mobilen. Så FÖRLÅT nära & kära för det! Har inte hunnit träffa alla jag vill träffa som vanligt, fan vad jag hatar det. Pappa sa "Sara jag måste typ boka en tid för att ens hinna prata med dig i 10 minuter för annars har inte du tid." Och det värsta är att det är typ så det är.. Så förlåt om jag inte orkar med vissa människors tjat och, men det går mig faktiskt på nerverna haha.

Har kollat film med mamma och pappa så fort jag kom hem från jobbet vid halv 9. Behövde ta det lugnt och nu ska jag lägga mig. Ska upp kl 5 imorgon och inventera cafét med Lina ;) Kunde inte säga nej, plus det kan bli ganska kul eftersom jag inte vet hur man inventerar i just cafét. PUSS & KRAM (ps. låt mig vara för jag stör sönder mig på dig)


'

åh. kan inte bestämma hur jag ska ha mitt hår. som vanligt..
folk säger att jag är fin i denna hårfärgen jag har nu, men är det fint liksom?


Fotspår ♥
Postat av: maria

Det är fint! Men du är fin i mörkt också :)<3

2011-10-03 @ 12:34:40
URL: http://Http://mthored.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0