I HATE IT WHEN IT HURTS

2011-10-14 @ 00:01:50

hej allihop! tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg nu när jag ändå ligger så bekvämt i sängen. har precis pratat i telefon med malin i evigheter ♥ innan dess pratade jag med min älskade bästa vän om morgondagen, längtar massor! hm. sen imorse vaknade jag kl 6 på morgonen av att jag var kissnödig. det slutade med att jag kissade 12 ggr på en timme - tjabbatjeeena urinvägsinfektion? det är iallafall lite bättre nu eftersom jag druckit en massa vatten & tranbärsdricka idag. ska kanske till doktorn imorgon eftersom vi snart åker och då vill jag ju inte må dåligt hih. sov gott så hörs vi imorgon! ps. i wanna love you

<3


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0