MINA FAVORITER I BADRUMMET

2011-10-11 @ 15:35:06



Tri Brow Color och pensel till ögonbrynen /Makeup Store
Masterpiece Max Mascara /Max Factor
Mastertouch Under-Eye Concealer /Max Factor
Color Ideal Foundation /Lancomé
Photo Finish Color Connecting Primer /Smashbox
Master Drama Khol Liner /Maybelline
Foundation Pouder /i.d Bare Minerals
Mineral Veil /i.d Bare Minerals
Perfect Lipliner /Isadora

Brukar variera lite med min foundation från Lancomé och min i.d foundation, beror på hur mycket jag vill sminka mig och om det är festsminkning eller inte. Använder också en rouge från Isadora med färgen "Sugar Brown" samt Max Factor's solpuder "Blonde Harmony". Har alltid haft en kajal som innehåller kol från Max Factor men idag köpte jag en annan från Maybelline eftersom jag hört att den ska vara gryym! Lovar, jag säger till er om den inte skulle vara något att hänga i julgranen ;)


Fotspår ♥
Postat av: Anonym

Skulle också vara skoj att få ett inlägg eller en video om hur du sminkar dig, du ser alltid så himla söt och fräsch ut! :)

Mer outfitbilder också tack! ;)

2011-10-12 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0