MY HAIRCOLOR

2011-10-25 @ 23:13:51

hej hopp! såg att någon ville att jag skulle visa hur mitt hår såg ut efter frissan så här har ni några sjukt kassa mobilbilder. zarah och jag diskuterade fram & tillbaka vad vi skulle göra och helt plötsligt hittade jag en sjukt snygg färg som var blond fast med ljusröda/kopparslingor i. vi tänkte att det får bli ett experiment och det blev skitsnyggt! slingorna är inte helt röda eftersom de är så tunna, men bra blev det. hade gärna provat på lite mer färg nästa gång för att få en skarpare effekt hihi!

kvällen har spenderats med michaela i min säng med lite onyttigheter & tv. värsta pojkvänsakademin och top model fick det bli. mysigt! borde försöka sova nu eftersom jag ligger efter med hela 8 timmars sömn på 48 timmar. jag mår inte bra och det känns i hela kroppen hur svag jag blir av att äta & sova dåligt. imorgon ska jag försöka starta om, give it a shot liksom haha.

och imorgon tänkte jag även lägga upp bilder från resan och från min shopping där nere. kolla in det! 
(kommer säkerligen några bättre bilder på mitt hår med)

LOVE / S  

 


Fotspår ♥
Postat av: michaela

hårtet blev snyggt! :) och mysigt hade vi igårkväll (a) <3

2011-10-26 @ 18:43:55
Postat av: maria

Blev jättefint ju gumman! :)<3

2011-10-26 @ 20:59:21
URL: http://Http://mthored.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0