THAIMAT, LATIN JAM & PIRATES

2011-10-03 @ 22:11:07

Idag har varit en effektiv dag minst sagt! Var uppe klockan 5 imorse för att åka till jobbet och inventera cafét med Lina. Det var inte så lätt i och med att hon är en ganska ny chef och jag hade aldrig inventerat innan. Eller jooo lätt var det.. men det krånglade i slutet eftersom någon hade skrivit fel på styckpriserna på varorna och siffrorna blev därför helfel. Jobbade över 45 minuter eftersom jag hjälpte Lina att öppna cafét medans hon fixade priserna. SEN åkte jag hem och åt min goda frukost! 

Kvart i ett körde jag in till stan med Michaela för att möta upp Marie & Emelie. Vi köpte med oss thaimat hem till Marie där vi spenderade hela eftermiddagen :) När klockan blev kvart över 4 mötte jag upp Michaela för att sticka bort till gymmet och gå på Z! Latin Jam. Det var grymt kul som vanligt och vi dansade till b la Daddy Yankee - Gasolina och Shakira - Rabiosa. A-some!

Nu har jag kollat klart Pirates Of The Caribbean med pappa. Det var den senaste filmen som jag köpte häromdagen. Love it!




Dagens kläder. Enjoy!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0