TRÖTTMÖSSA

2011-10-30 @ 22:29:02

Fyfan jag orkar inte med mig själv just idag. Efter varje helg har det ekat i mitt huvud "jag ska aldrig mer festa när jag jobbar dagen efter" och sen slutar det med fest BÅDA dagarna fastän jag varit så bestämd på min sak! Haha, hopeless.

Anyway. I torsdags var jag med Anna på stan och vi shoppade en massa fastän ingen av oss egentligen borde ;b Jag köpte en ny vinterjacka som jag längtar efter att bo i, god damn it vad skön den är :) Sen på kvällen stack jag hem till Andres och vi körde hans mamma plus kollade tv och så. Slutade med att båda somnade och jag vaknade vid 3 och stack hem.

I fredags firade vi Olivia som fyller 20 idag! Grattis gumman ♥ Jag var nykter men vi bestämde oss för att följa med Olivia till Underbar ändå eftersom typ inga skulle ut. Det var både roligt och tråkigt, vissa människor var ju bara idioter som man ville smocka till (eller som michaela gjorde, kasta en drink i ansiktet på en kille haha) .. Stack hem med Michaela runt 2-tiden.

Jobbade 09.30-18 på lördagen så jag sov bara 3 timmar den natten. När jag slutade var det att åka till Sebbe för att fira honom och där stannade jag till halv 10. Sen körde jag och hämtade mamma på jobbet och till sist stack jag hem till Alex för att förfesta med honom, Malin, Penny, Carro, Jessica, Sebbe, Bajro och Carl. Det var skitkul och vi stack vidare till Moon där det bara blev bättre. Träffade Michaela och Jimmy plus umgicks med en annan lite grann haha :b När vi varit ute och festat till halv 4 stack Jimmy, Michaela och jag hem till mig för att käka mat från Mc Donald's. Gotta love fyllekäääk! Slutade med att jag även sov 3 timmar denna natten och sen jobbade 11-20.15, därav min extrema trötthet. Nu ropar sängen, imorn ska jag upp tidigt & packa iordning. Because we're going to Maalmööö! Hoppas ni sover gott alla, det kommer verkligen jag göra haha



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0