UPDATE FRÅN RHODOS

2011-10-19 @ 21:51:37


Nu sitter vi på ännu en restaurang som har gratis internet till min iPhone. just gotta love Wi-Fi! Ska snart äta chicken souvlaki och det ska bli himla gott. Fast fick minsann skit för att jag skrev igår att man inte kan få äcklig mat i Grelkland, för på lunchen idag fick jag världens äckligaste broskbit i min hamburgare. Vill bara spy av tanken på det haha.. Sen har jag förresten fått någon allergisk reaktion i halsen för jag kan knappt svälja och det gör ont när jag äter och dricka. Plus det börjar klia bakom mitt högra öra haha! Kan vara min antibiotika som fastnade i halsen igår, sick i know :b

Annars har vi haft en sjukt skön dag vid poolen idag. Kommer inte bli lika brun som jag hade önskat att bli eftersom det regnat och blåst som satan här. Men det är bra mycket bättre än 9 grader i Sverige :) Hoppas bara att vi kommer hem med tanke på strejken, idag har det inte ens gått bussar eller taxis.

Ha det fint alla mina vänner.

<3


Fotspår ♥
Postat av: maria

Hoppas ni har det bra trots blåst och regn gumman! :)<3

2011-10-20 @ 19:33:18
URL: http://Http://mthored.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0