WILD WEST STEAKHOUSE

2011-10-12 @ 21:34:47


vilken dag det har varit. onyttig fan rent ut sagt :') först stack jag in till stan för en lunch med evelina. vi käkade tagliatelle med kyckling, basilika och champinjoner. sen tog vi även en snabb fika på hello innan hon skulle börja jobba. jag körde hem och hämtade mamma för att åka till hennes farbror för en fika med honom & dora. mamma hade sagt att dora absolut inte skulle baka något utan att vi köper med bullar, men visst fasen hade hon bakat en kaka när vi kommer. det var bara att trycka i sig haha! och nu ikväll har jag bjudit min morbror på wild west för han fyllde år för ett tag sedan. supergott
och jag känner att jag måste gå ut och gå en sväng sen. michaela följer med mig, är för feg för att gå själv :)




tonight's dresscode. fler bilder kommer från telen när jag synkat klart min iPhone :)



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0