ALL THAT SHE WANTS

2011-09-18 @ 22:53:09

ojoj, vilken effektiv dag det har varit ändå. jag har jobbat från 07.55-17.00 och efter det handlade jag lite mat. när jag kom hem lagade jag tikka masala med pasta och kyckling till mamma, pappa och mig. sedan fick jag för mig att jag skulle se hur bra moppen gick så jag var ute och körde en sväng haha! snacka om att det kändes konstigt.. sedan kollade jag på idol och efter det ett avsnitt av mordkommissionen med föräldrarna. mads mikkelsen är ju bara för jävla snygg, snacka om ögongodis hih :)

och klockan är inte ens 11 och jag är totaldöd så jag tänkte hoppa i sängen snart. imorgon ska jag städa i min garderob och försöka slänga bort ännu mer kläder och få ordning. jag förstår inte hur jag kan fixa mitt rum så jäkla snyggt och efter bara två dagar ser det ut som innan jag städade det? har verkligen inget vett i skallen ibland och jag vet att det driver mammsen till vansinne. jag lovar att bli bättre på det! nu ska jag lägga i min hårinpackning så vi hörs imorgon (: sov så gott allihop . ♥  



såhär såg vi ut klockan 6 i förrgår morse när jag skulle upp & köra mamma.
haha mina ögon dog av trötthet, hemska glajjor. min lilla goding vad jag älskar dig ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0