ÅRETS BUTIK 2011

2011-09-26 @ 09:25:46

godmorgon! nu ska jag upp och göra mig iordning innan jobbet. har glömt skriva vad som hänt i helgen. oopsi.

fredag: idol med michaela & arbana. roberts med arbana och malin hela kvällen. (det vet jag att jag nämnt tidigare)

lördag: körde pappa kl halv 8 till HSS så sov bara 3 timmar. sen stack jag till jobbet för att hjälpa till i minihuset i några timmar. stod och blåste ballonger hela tiden med heliumgasen haha. älskar när vi har sådana mysiga event på jobbet, han
som sjunger och spelar gitarr är en gud. när jag hade slutat stack jag hem och sov och fixade mig. åt även mammas goda texmexgratäng med henne & pappa :) sen kom malin & carro hit och vi började förfesta! malin & jag gjorde asgoda drinkar med tequila rose, mjölk och sprit. yuum! blåbärsshoten var inte lika lyckade haha.. michaela & jimmy kom även in en sväng hihi. vi stack in till stan tidigt och satte oss på roberts för ännu fler drinkar. efter det var vi på både moon och tre hjärtan. OMG vad jag älskade Moon. det har ju blivit awsome! synd bara att vi inte var där längre då det var lagom med folk så att man kunde dansa vart man ville :p nu måste jag klä på mig och äta frukost. ha en fin start på veckan allihop! PUSS O KRAM PÅ ER !


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0