DON'T STOP: GO

2011-09-24 @ 17:36:34

hej! sorry för dålig uppdatering men jag har bara sovit 3 timmar i natt och sen skulle jag upp för att köra pappa till HSS. sen skulle jag själv jobba extra i minihuset på jobbet. vi bjöd på tårta och massa sånt, jag blåste heliumballonger i 3 timmar haha. det enda dåliga var att jag blev intervjuad av TV. ber till gudarna att det inte sänds! igår var malin, arbana & jag på roberts i flera timmar och innan dess kollade michaela, arbana och jag på idol hemma hos mig. tack för en mysig kväll flickor! nu ska jag fixa mig eftersom vi ska ut ikväll. malin och jag ska göra egna shots och drinkar, HOPPAS de blir riktigt smaskiga nu :D  LOVE



Everything hurts so I put it in reverse


Fotspår ♥
Postat av: michaela

Åh vill också partaja med mina brudar! Ni får köra en sån kväll snart igen fast med mig också :D <3

2011-09-24 @ 17:52:04
Postat av: Anonym

Vet du vart man kan köpa snygga mysiga stickade tröjor?

Samt maxi kjol i Halmstad?

Tacksam för svar!:)

2011-09-24 @ 17:56:50
Postat av: maria

Åh jag vill också vara med! :/ vi får köra en sån kväll allihopa snart :)<3

2011-09-24 @ 22:13:16
URL: http://Http://mthored.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0