GEKÅS & JOBB

2011-09-28 @ 09:33:08

Nu lever jag igen! Började dagen med att jobba 5 timmar igår och sen åkte mamma, majsan och jag till Gekås. Jag körde hela vägen både fram & tillbaka och det gick toppen :) Hittade som vanligt en massa, jag som inte skulle handla någonting har jag för mig att jag sa haha. Glömde min inköpslista hemma så det slutade med en massa saker som INTE stod på den :) Och som vanligt fullkomligt ÄLSKAR jag butikerna utanför! Slänger upp ett inlägg med bilder på allt sedan. Michaela kom in en snabbis igår kväll & jag fick migrän efter. Somnade med mobilen i handen och sen vaknade jag upp imorse och fattade nada :b

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det stan med Michaela & Olivia (:

LOVE




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0