GRINDIN' MAKING MONEY

2011-09-15 @ 23:55:18

fick precis en sån där konstig svimattack igen. usch vad jag mår knas! tack vare förkylningen så är jag i princip döv och mitt balanssinne är helt fucked. jobbade idag och som tur var fick jag gå hem en kvart tidigare! mamma lämnade bilnycklarna hos mig på jobbet så körde hem snabbt. snart blir det sängen för jag ska upp 6 o köra mami till jobbet. sen är bilen min hela dagen!

har legat och vilat medans hela familjen har kollat på Parlamentet. och efter det kollade pappa & jag på bilar på en hemsida. hittade en som jag verkligen vill köpa, men just nu känner jag mig lite fattig efter London. vi får se hur det går med det!



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0