I WANT A FAST CAR

2011-09-23 @ 16:39:07

hej allihop! jag har precis kommit innanför dörren och ska ta en powernap. är så jäkla trött efter dagen, har flängt fram och tillbaka från stan! imorse åkte pappa & jag för att kolla lite bilar. provkörde till och med en haha. det var dock inte för att jag tyckte om den utan det var bilförsäljaren som halvt tvingade mig. jag vill inte köpa en så dyr bil som då har cigarettmärken i stolsryggen på förarsätet? hell no! jag får se om jag pallar köpa en nu eller om jag väntar :) resten av eftermiddagen har jag spenderat i stan med michaela & jimmy. vi fikade på espresso house och michaela vad säger du? 'isåfall spärrar jag in dig i en buuuuuuuur' .. hahaha, många skratt blev det och även o'boy över hela bordet :) naaaej, nu ropar sängen på mig. lateroooo!


Fotspår ♥
Postat av: michaela

hahaha knäcker mig när jag tänker på det ;D <3

2011-09-23 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0