IT'S CALLED DEPRESSION.. OR SOMETHING

2011-09-14 @ 23:46:49

tänkte bara uppdatera o säga att jag lever! vi kom hem från london inatt klockan 12 och därför har jag inte riktigt hunnit skriva. jag körde och hämtade ut mitt körkort imorse, växlade tillbaka lite pengar på stan och var sedan med andres hela eftermiddagen. har packat upp när jag kom hem och sen försökt ladda upp bilderna från resan på facebook. itsucks.com? fattar inte hur det kan gå så sjukt segt, värre än någonsin & bara hälften av bilderna jag vill lägga upp är uppe. orkar inte mer för kvällen så de får komma imorgon :) tänkte lägga upp bilder på allt jag fick med mig hem också! det var ju en del ja ;)

för övrigt är jag helt deppig efter att ha kommit hem, vill bara åka tillbaka till london och det underbara livet. här är kallt, jag är förkyld, michaela är inte hemma och allt saknar mening. nu får jag ge mig! men det är inte så lätt att se det positiva ibland.

G'NITE

/ Sara


Fotspår ♥
Postat av: michaela

min fina gummsa, nu är jag hemma <3

2011-09-20 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0