KNASIGT

2011-09-29 @ 10:32:49

skrev ett inlägg igår på jobbet men det bara försvann och blev ingen text alls. tråkigt, jag som hade skrivit så mycket och roligt. hade nämligen en jätteskum kund och sen skrev jag om när olivia, michaela & jag var i stan igår. gud vad vi skrattade! michaela & jag åt på Plaka men denna gången var den bakade potatisen inte alls god.. det bästa var när servitrisen kom och skulle ta våra tallrikar. kände bara att jag inte kunde ljuga i denna situationen när jag var ashungrig :D

han - smakade det bra?
michaela - jaaa..?
jag - fast, potatisen var väldigt hård och kall med..

stackars killen blev så chockad att han sa "okej" och bara gick. HAHA!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0