KÖRKORT

2011-09-08 @ 23:27:14

NU vet jag äntligen hur min dag sett ut och den har varit så oplanerad som den kunnat bli haha! jag tog bussen in till stan halv 12 för en körlektion med min underbara lärare Lassebus. sedan var det dags för uppkörning ... och jag klarade den!! :D happy as hell. fick megapanik när jag såg att jag skulle köra upp med samma man som kuggade mig sist, kändes lite läskigt eftersom jag hört att han kuggar många och även mig en gång. men han godkände mig och jag kände hur all press och stress släppte :) 

jag begav mig upp mot stan där jag hann hälsa på andres som var på väg till körskolan, sen mötte jag upp mamma och pappa för en lunch på Plaka :) anna kom gåendes förbi och då hann jag även hälsa på henne. sen växlade jag & mamma pengar inför morgondagen och sen gick jag till Sandy's där malin, jessica och anna satt. gick och lämnade min present till lasse på ahlbäcks sen och då hittade jag min älsklingsmelis på vägen med (eller hon gick bakom mig utan att jag märkte det haha). hann komma hem och duscha, sen körde jag in till stan och hämtade michaela på actic. skulle även hämta pappa i grötvik efter att vi varit på maxi och handlat men det kom jag på när jag steg innanför dörren här hemma så det var bara att köra iväg igen HAHA .. (: 

nu har jag äntligen packat klart, skrivit ut alla jäkla papper som vi ska ha med oss och ätit kvällsmat såhär sent.
imorgon åker jag & två av mina fina tjejer till london och vi ska bara ha det så sjukt bra hela helgen (: 
vet inte om jag kommer kunna vara inne något på nätet på hotellet. vi får se helt enkelt!
ps. första låten som kom i radion när jag körde själv; bruno mars - grenade. lovely



och min fina höna-böna, hur ska jag klara mig utan dig i 12 jävla dagar?
var rädda om er och kom ihåg att jag saknar dig varenda liten minut (:



Fotspår ♥
Postat av: michaela

nu har jag en personlig chaufför och du en med! asbra ju!? :D hihi! Kommer sakna dig så in i norden! men jag hoppas att ni får en jättebra helg och så ses vi direkt när jag är hemma igen!!! :D <3

2011-09-09 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0