LIFE IS A BITCH

2011-09-03 @ 23:06:28


well just make sure that bitch is beautiful

oh. jag somnar snart i fåtöljen här i vardagsrummet! sitter med pappas laptop i knät och kollar på miss world sweden 2011. ganska kul att kolla på när 3 tjejer från halmstad är med! synd att det är samma musik hela tiden bara och att det inte händer något mer än att de går fram och tillbaka på catwalken. men jätteduktiga är de allihop och man har ju klart någon favorit :)

jobbet idag har varit chill eftersom det varit lite folk jämfört med andra lördagar. tråkigt att jag är så trött bara, för annars hade jag hängt med några jobbarkompisar till morfar's en sväng. det får bli en annan gång när jag inte slutar så himla sent :)

imorgon är det jobb 11-20.15. himla tur att marie jobbar så vi kan prata lite och ha kul! nu ska jag kolla på finalen och sen blir det sängen för min del. måste bara säga att vi alla höll på att dö av skratt när en assnygg kille skulle köpa kondomer av mig :D

SWEET DREAMS / S


Fotspår ♥
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! :) Var gärna med och tävla om en personlig almanacka hos mig!

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment



Ursäktar om du inte vill ha såna här kommentarer. <3

2011-09-03 @ 23:29:45
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0