LOVE YOU LIKE A LOVE SONG

2011-09-04 @ 21:52:11

good evening! jag är så trött att jag knappt vet vad jag gör längre. lång dag på jobbet och jag har precis ätit jordgubbar och kollat på idol :) nu ska jag skriva en lista på vad jag ska ha med mig till london. spännande! borde inte ta med någonting alls egentligen eftersom jag kommer shoppa där. vi får väl se hur det blir, men nu ska jag iallafall komma igång med listan :)

jag döör för den killen som handlat av mig sedan början av sommaren som har världens coolaste amerikanska accent. och idag berättade han för mig att han kan svenska och att han inte vågat prata svenska för att han bott utomlands och att svenskan var lite knagglig. men idag så vågade han och jag blev så chockad att jag pratade både engelska och svenska om vartannat :b




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0