MINI SARIS

2011-09-19 @ 09:17:45

jag måste bara få skriva av mig lite. egentligen vet jag inte vad jag vill ha sagt eller vad jag vill skriva men jag bara gör det. jag känner mig helt kluven och missanpassad. vill inte vara här i halmstad men jag vet heller inte vart jag vill vara. jo, london men det är ju lite förhastat. tror det är för att många vänner har flyttat och man känner att allt faller isär. är väl lite extra deppig eftersom min andra halva inte är hemma haha! sen killar, vet inte ens vart jag ska börja någonstans så jag skiter nog i att skriva om den biten. men varför dras jag alltid till bad boys? kan inte ha en supersnäll kille för då tröttnar jag.. i guess i'm a drama queen. haha nä men ärligt. det är så med vissa tjejer och jag hatar att jag är en av dem. nu väntar duschen på mig!

LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: melis

SÖTA BEBISBARN! <3 din andra hälft är hemma nu så hoppas du känner dig lite gladare (a)<3

2011-09-20 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0