MUSIKORGASM

2011-09-21 @ 12:01:55

är så partysugen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. hur ska jag kunna vänta tills på lördag? och jag mår sjukt dåligt när jag hör dessa låtarna, snacka om minnen. blir nog lite knäpp snart haha. vet vad som ska spelas på förfesten på lördag iaf :) 

Pitbull – Krazy (Clean Version)
Black Dada – Naughty Girl
David Guetta – On The Dancefloor (feat. will.i.am & apl.de.ap)
Honorebel – Now You See It (feat. Pitbull & Jump Smokers) - Radio Edit
David Guetta – Sexy Bitch (feat. Akon)
Swedish House Mafia – One (Your Name) [feat. Pharrell] {Radio Edit}
Three 6 Mafia vs. Tiësto with Sean Kingston and Flo Rida – Feel It - Explicit Album Version
Tinie Tempah – Miami 2 Ibiza
Danzel – Pump It Up! (Radio Edit)
Elephant Man – Dance and Sweep
Inna – Hot - US Radio Version
Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) - Radio Edit
Remady feat. Manu-L – Give Me A Sign - Radio Edit
Darius & Finlay feat. Nicco – Do It All Night - Michael Mind Radio Edit
David Guetta – I Just Wanna F. (feat. Timbaland & Dev)
David Guetta – Crank It Up (feat. Akon)
David Guetta – Turn Me On (feat. Nicki Minaj)
Tiësto – Work Hard, Play Hard (Autoerotique's Alternative Mix) (feat. Kay)
Kelly Rowland – Commander
Snoop Dogg – Sweat (Snoop Dogg vs. David Guetta) [Remix]
Clinton Sparks – Favorite DJ
Al Azif Feat Gnucci Banana & Crossfire – Sick in Head - Radio Edit
Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything - Jump Smokers Club Mix
David Guetta – Memories (feat. Kid Cudi)
Far East Movement – Like A G6


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0