MYSBYXOR

2011-09-17 @ 07:37:41

Hjälp vad jag är trött! Har knappt sovit i natt eftersom jag kom hem vid 2tiden. Slutade jobba kl 9 igår och sen hämtade jag Malin för en fika i stan på Roberts. Mysigt! Nu är jag uppe med tuppen för pappa ska vara seglingsledare i HSS så han ska ha skjuts dit innan jag börjar jobba och tar bilen till det. Känner mig helt slut och vet i sjutton hur jag ska orka med dagen. Det som är positivt är dock att jag ska vara i cafét och då går tiden lite snabbare :) Ska stänga det och jag har aldrig ens haft upplärning på det så vi får se hur det går hähä. Förresten, var i stan med Jennifer igår i det fina vädret :) Sen träffade vi på Helena och Maria så de hängde med oss på en fika på Sandy's! Ha en bra lördag så hörs vi kanske ikväll. :) LOTS OF LOVE / S


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0