NYHETER FRÅN AJ LAJK

2011-09-22 @ 18:28:38

Alltså. Det har varit så himla tråkigt att vara ledig idag. Ingen har kunnat umgås med mig, inte för att jag frågat alla men det har ändå känts så :) Sen frågade pappa om jag inte kunde köra och hämta hans kostym från kemtvätten så jag tog mig en tur själv med bilen. Det slutade med att jag kom hem med en ny blus och en mobilväska .. Helt underbara saker som jag inte kunde låta bli fastän jag bestämt mig för att inte shoppa någonting alls framöver. Vi får se hur det blir med det ;) Nu ska jag ääta!

LOVE / S






Fotspår ♥
Postat av: Lisa

Skitsnyggt! Vart har du köpt det?

Vet du något ställe där man man köpa "pösiga" gröna byxor i halmstad eller på någon Internet sida?

Tacksam för svar:)

Kram

2011-09-22 @ 20:26:39
Postat av: Anonym

Vart har du köpt det? Ap snyggt!

2011-09-24 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0