OINTRESSANT LISTA

2011-09-04 @ 23:00:06

Någon
Som förstår dig: mamma & pappa
Som du saknar: emelie
Som du längtar efter: ingen speciell direkt
Som du hatar: sånt ska man inte säga högt
 
Vem
Kramade dig senast: jannica
Pussade dig senast: oj vad jag får skit om jag skriver det här!
Var hos dig senast: michaela
Var du hemma hos senast: robin
Ringde dig senast: andres
Ringde du senast: michaela
 
Jag
Är singel: yes
Saknar någon just nu: ja emelie, morfar och farmor
Är rädd för att bli övergiven: ja eftersom jag inte har några syskon
Svär ofta: tyvärr
Sjunger i duschen: haha nej!
Är en morgonpigg person: jag var det förut men nu har det gått utför haha..
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: absolut inte
Är kär i kärleken: inte det minsta, har bara svårt att göra slut, får dåligt samvete!
Skrattar åt mina egna skämt: när de är dåliga ja :)
Vill ha barn: ja fast absolut inte än!
 
Har du
Piercingar: 3 st i öronen bara
Syskon: nix
Pojk/flickvän: nej
Jobb: ja, maxi in my heart
För många vänner: man kan inte ha för många vänner, men hinner inte alltid med alla :(
Rymt hemifrån: ja, när jag hoppade från andra våningen för att få åka till robin haha
Färgat håret: aadå
Bra självförtroende: både ja och nej
Sagt ”jag älskar dig” till någon: ja 
Somnat i skolan: nej
Brutit ett ben: nope, bara nästan när michaela & jag åkte sparkcykel och hon ramla över mig :D
Tappat bort mig i min hemstad: too many times
Sett en fallande stjärna och önskat: ja fast minns inte vad jag önskade
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: gör inget annat
En hemlighet som ingen vet: mycket möjligt
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: från och till
Somnat gråtandes: ja
 
Brukar du
Titta dig själv i spegeln: ja
Ha ångest: ibland
Drömma mardrömmar: i perioder
Klä dig i svart: ja?
Hata folk: hata är en första tanke men egentligen stör jag mig som fan på folk
Lita på folk: ja och det gör jag tills de bevisar motsatsen, både dumt och bra

Sista personen som
Sov i din säng: minns faktiskt inte
Fick dig att gråta: en tjej som sjöng i idol ikväll haha :D
Skrek på dig: minns inte det heller
Du fick sms från: arbana


Fotspår ♥
Postat av: michaela

Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: absolut inte. Vi får nog disskutera detta min vän hahaha ;D minns du inte pyjamasbyxorna vi själva sydde och hade på oss i skolan i 8an eller när det nu var? haha ;D <3

2011-09-05 @ 15:31:09
Postat av: Sara

HAHAH oj hoppsan, det ska jag kanske ändra då ja ;) så sjukt pinsamt att vi gick i dem .. förstår inte vad vi tänkte med men vi tänkte nog faktiskt inte alls :b NU vet alla det! michaela och jag har gått i egensydda pyjamasbyxor med rosa och blå stjärnor på (: <3

2011-09-06 @ 18:40:21
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0