PASS AT ME

2011-09-21 @ 10:54:22

god morgon! sitter och lyssnar på timbaland ft pitbull - pass at me och vet faktiskt inte vad jag tycker om denna nya låt. kan vara en bra partylåt, avgör själva! har precis duschat och ska göra mig iordning inför jobbet. börjar halv 2 idag hih.

igår var jag och lunchade med sara på robert's. det var jättemysigt men tyvärr var ceasarsalladen som brukar vara så god inte direkt bra. brödbitarna var hårda som annars ska vara krispiga. nej tack! sen på kvällen kom michaela hit & vi kollade idol och pratade massor, lots of catching up to do! det var mysigt att få träffa henne igen. har saknat mitt lilla lyckopiller ♥ 

jag är sugen på godis och det är bra. trodde nästan att jag hade blivit onormal eftersom jag aldrig har sockersug längre haha! det är bara det att jag äter för ätandets skull, not that good. nu ska jag sätta fart och fixa med mitt helveteshår! även om jag älskar att det är långt och fint så är det katastrof att ta hand om det ibland. ni får ha en bra dag i regnet! 

LOVE / S  




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0