@ ROBBANS

2011-09-17 @ 23:49:37

tjolahopp. kom precis hem från roberts efter en mysig fika med maria. har skumt nog ont i pekfingret av någon anledning haha ..? måste egentligen sova eftersom jag börjar 07.55 imorgon men jag vill verkligen inte sova än. får panik på mig själv.

haha kan ju alltid ta och berätta om min fina incident på maxi idag. jag jobbade i cafét och skulle stänga det själv för första gången. har inte ens haft upplärning så det blev säkert inget vidare resultat, det har varit KAOS hela dagen tro mig. mitt i kaoset råkar jag (fråga mig inte hur) GLÖMMA att mjukglassmaskinen inte fungerar. jag ska göra en hallonpaj och sen hälla grädde på istället för mjukglass. men eftersom att jag är så van vid att man ska ha mjukglass till så går jag ju klart fram till maskinen och drar i spaken. VAD HÄNDER? jo maskinen typ exploderar och all glass hamnar för det första på mig från topp till tå. hade till och med glass i ansiktet hahaha. sen hamnade det över hela golvet, på datorn, på glasdiskarna och sist men inte minst i kundernas ansikten på andra sidan disken HAHA! det sjuka var att det var typ 20 pers som stod där och när de såg hur allt sprutade hörde man värsta flämtningen bland alla. sen blev det knäpptyst och efter 5 sekunder dog alla av skratt! okej nu överdrev jag, vissa blev nog lite småsura när de fick glass i ansiktet.. men hey, det luktade faktiskt gott! nu ska jag sova :)

LOVE / S




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0