TODAY I BOUGHT THIS

2011-09-02 @ 19:13:26

det bara går inte att gå i stan utan att handla något !! måste skärpa mig, men jag kunde bara inte för när man hittar jeans som sitter bra kan man inte bara strunta i att köpa dem. och skorna var bara att dö för .. och det kanske inte finns lika fina i london, så var ju bara tvungen att köpa dem.. eller? haha sinnessjuka mig. iallafall så är skorna helt underbara att ha i vinter för de är varma och har klackar så att man kommer upp en bit :) ni som är korta förstår vad jag menar haha ;) ska verkligen rensa min garderob snart igen för det känns som att jag använder 1/5 av vad jag har där inne. när jag öppnar min garderob får jag alltid höra folk säga "jävlar med kläder du har", och ja det har jag med.. har hunnit kolla igenom mina halsdukar nu innan maten och där fanns en massa tråkiga som jag tröttnat på. resten tar vi en annan dag :) ha en fin fredagkväll! LOVE




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0