4 FILMER OCH MASSA MYS

2012-04-30 @ 00:03:54

var på hemmakväll innan med bf och hyrde 4 filmer. haha jag tvingade henne att vi skulle kolla Hop för den är så jäkla söt :) sen hyrde vi någon skitkonstig thriller och det var verkligen så att både jag och michaela blev arga för att vi inte fattade ett skit av vad som hände. Dream House hette den, don't watch it and save time ;) de andra filmerna får vi ta en annan kväll när vi inte är så trötta i ögonen. hoppas på att de är bättre än Dream House åtminstone haha!

vi hörs imorgon, tänkte slänga upp min enkla outfit för dagen men min
mobil krånglar eftersom jag överskridit mängden data på den hihi. opsi!

LOVE





Fotspår ♥
Postat av: michaela

awwie :D haha! filmen var faktiskt mys! <3

2012-05-01 @ 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0