NEW DRESS

2012-04-27 @ 13:18:50


Köpte en helt underbar klänning när jag var i stan med Malin i onsdags. Här får ni se hur den ser ut på :)







Fotspår ♥
Postat av: mikaela

inte för att verka oförskämd men du ser sååå himla smal ut och måste ha gått ner i vikt! :) vad väger du nu? 50-55 kg nånstans eller? vore roligt om du kunde skriva vad du väger, om du har gått ner, hur mycket isf o vad du har gjort för att bli så fin! :) sjukt snygg kropp har du! :D o klänningen var det inget fel på heller ;)

2012-05-05 @ 09:25:58
Postat av: sara

hm, jag har ingen aning för jag är aldrig nöjd med mig själv. finns alltid något man kan förbättra =) och jag har ingen aning om vad jag väger för jag väger mig aldrig, bryr snarare om vad jag får på mig för storlekar på kläderna. skulle heller aldrig få för mig att skriva ut vad jag väger i min blogg :) tusen tack för komplimangerna!



2012-05-06 @ 22:54:31
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0