QUESTION EXISTING

2012-04-12 @ 13:19:26

Hej på er! Blir ett snabbt inlägg innan jag beger mig hemifrån igen. En förkyld Sara spenderade dagen på jobbet mellan 07.20-17.00 och det var INTE roligt så som det såg ut i caféet. Det gick super att öppna och allt men sen vid lunch när det blev på tok för mycket folk så gick det överstyr.

Var hemma i 30 mins efter jobbet och sen stack jag hem till Adam. Vi åt tacos och myste :) Nu ska jag iväg till Högskolan på ett möte med en studievägledare. Hum hum. Sen blir det afro med Michaela, yeey! Min förkylning sitter bara i näsan än så länge och jag ber till gudarna att det inte förvärras efter detta träningspasset. Förlåt men får panik om jag inte rör på mig!

Vi hörs ikväll :)
LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: michaela

Vi tränade på bra minsann! :D <3

2012-04-12 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0